راهنمای انتخاب بهترین خمیر دندان
7 دی ماه 1398
اینله، آنله و روکش دندان؛ کدامیک بهتر است؟
29 دی ماه 1398

بیمارانی که به دنبال راهکاری فوری و مقرون به صرفه برای اصلاح ظاهر لبخند خود هستند، می توانند از مزایای اسنپ- آن- اسمایل ها برخوردار شوند. این قوس دندانی که به صورت سفارشی و نوآورانه طراحی شده است، درست مانند تری های سفید کننده دندان ها یا الاینرهای ارتودنسی شفاف، مستقیماً روی دندان ها قرار می گیرند. از آنجا که اسنپ- آن- اسمایل از روی قالب دندان های هر فرد ساخته می شود، راحت است و استفاده از آن بسیار ساده است و می تواند یک دسته از مشکلاتی که برای زیبایی ظاهری دندان ها وجود دارند را پنهان کنند. در عین حال که نیازی به تراشیدن مینای دندان یا درمان های آماده سازی طولانی مدت ندارند. اکثر بیماران گزینه های مناسبی برای اسنپ- آن- اسمایل ها هستند اما مهم است قبل از انتخاب این درمان نوآورانه با یک دندانپزشک زیبایی مشورت کنید.

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

 

چه افرادی گزینه های مناسبی برای دریافت اسنپ اسمایل هستند؟

اسنپ آن اسمایل ها می توانند گزینه هایی فوق العاده برای افرادی باشند که دسته وسیعی از مشکلات زیبایی دندان های خود راضی نیستند، این مشکلات عبارتند از:

  • ترک خوردگی یا لب پر شدگی دندان ها
  • ساییدگی دندان ها
  • اندازه و شکل غیر عادی دندان ها
  • فاصله بین دندان ها
  • کجی دندان ها
  • فقدان دندان ها
  • وجود لکه روی دندان ها که با سفید کردن دندان ها از بین نمی رود.

درمان بویژه می تواند برای بیمارانی مفید باشد که دندان از دست رفته دارند، و شرایط لازم برای دریافت بریج های سنتی یا ایمپلنت های دندانی را ندارند. برای مثال، افرادی که تخریب مداوم استخوان فک دارند یا دندان های آنها آنقدر آسیب دیده اند که نمی توانند بریج را حمایت نمایند، نیز گزینه های مناسبی برای دریافت اسنپ آن اسمایل ها هستند.

علاوه بر این، اسنپ آن اسمایل می تواند جایگزینی موقت برای دندان های از دست رفته باشد، در حالی که بیمار پس از جراحی کاشت ایمپلنت های دندانی در دوره بهبود به سر می برد. علاوه بر این، بسیاری از دندانپزشک ها استفاده از آنها را برای آماده سازی دریافت یک درمان کامل زیبایی توصیه می کنند. بیمارانی که پوسیدگی دندان یا بیماری لثه دارند، لازم است ابتدا این مشکلات آنها برطرف شود.

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

 

فرایند دریافت اسنپ آن اسمایل ها

دریافت یک اسنپ آن اسمایل سفارشی، مستلزم تنها دو مرتبه مراجعه به دندانپزشک است. در جلسه نخست، با دندانپزشک راجع به نیاز های خاص زیبایی خود صحبت می کنید، سپس دندانپزشک از دندان های شما قالب خواهد گرفت تا اطمینان حاصل کند که قوس آن دقیقاً مطابق با قوس دندانی شماست. در نهایت، رنگ و استایل آن را انتخاب خواهید کرد تا مطمئن شوید دقیقاً با دندان های طبیعی شما همخوانی دارد.

ساخت اسنپ آن اسمایل ها در لابراتوار انجام می شود و معمولاً حدود 3 هفته زمان نیاز دارد. وقتی ابزار تکمیل می شود، باید یک بار دیگر به دندانپزشک مراجعه کنید. در صورت لزوم، می توانید درخواست تغییرات جزئی در آن را بدهید، هر چند به لطف دقت لابراتوار و مواد با کیفیت، این اتفاق به ندرت رخ می دهد.

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

 

شرایط زندگی با استفاده از اسنپ اسمایل ها

استفاده و مراقبت از اسنپ آن اسمایل ها ساده است. لازم است هر دو قوس دندانی شب ها از دهان خارج شوند اما در سایر اوقات در طول روز- حتی حین خوردن و نوشیدن- می توان از آنها استفاده کرد. بیماران در طول دوره ای که از اسنپ آن اسمایل استفاده می کنند باید در مورد بهداشت دندان های خود بسیار دقیق عمل کنند. زیرا غذا و باکتری می توانند زیر آن پنهان شوند. بنابراین بسیار مهم است که پس از صرف غذا این ابزار را با آب بشویید و مسواک بزنید. اسنپ آن اسمایل باید با محلول های پاکسازی مخصوص که دندانپزشک در اختیار شما قرار می دهد یا به شما معرفی می کند تمیز شود.

مزایا و معایب اسنپ آن اسمایل ها

اسنپ آن اسمایل راهی بدون خطر است که اکثر بیماران استطاعت دریافت کردن آنها را دارند و با کمک آن مشکلات دندان های خود را برطرف می کنند و اعتماد به نفس آنها بالا می رود. با این حال، ممکن است نتایج آن در حد انتظار بیمار طبیعی نباشند.

مقرون به صرفه و ارزان بودن

یکی از قابل توجه ترین مزایای اسنپ آن اسمایل این است که بسیار مقرون به صرفه است. بیمارانی که استطاعت پرداخت هزینه دیگر راه های اصلاح لبخند را ندارند، اکنون می توانند بهبود قابل توجهی داشته باشند. علاوه بر این، این قوس دندانی می تواند راهکاری عالی برای بیمارانی باشد که به فکر صرفه جویی برای ترمیم های دائمی دندان های خود در آینده هستند یا نیاز دارند درمان های خود را با بودجه خود تنظیم کنند. با اسنپ آن اسمایل، آنها هنوز هم می توانند از لبخند زیبای خود لذت ببرند، در حالی که منتظر راهکاری دائمی برای مشکل ظاهر لبخند خود هستند.

علاوه بر این، اسنپ آن اسمایل نیازی به تغییر شکل دندان یا تراش مینای دندان برای آماده سازی دریافت این ابزار ندارد بنابراین، هیچ خطر حساسیت دندان یا آسیب به ساختار دندان وجود ندارد. روند درمان نیز بسیار سریع است، و به بیمار اجازه می دهد مجبور نباشد برای چندین مرحله فرایندهای دندانپزشکی چند مرتبه به دندانپزشک مراجعه کند.

نتایجی که تنها جنبه زیبایی دارند

بیمار باید بداند که اسنپ آن اسمایل نقاط ضعف نیز دارد. قوس دندانی دائمی نیست، بنابراین در نهایت نیاز به تعویض خواهد داشت. بعلاوه، گرچه با دقت طراحی می شود تا نتایجی کاملاً طبیعی داشته باشد، به اندازه دیگر گزینه های درمانی مانند ونیرهای پرسلاین واقعی به نظر نمی رسند. نکته آخر اینکه جایگزینی دندان های از دست رفته با اسنپ آن اسمایل راه حلی فوق العاده است، و معمولاً ماندگارتر از بریج های دندانی است. با این حال، بریج های ثابت و ترمیم های بر پایه ایمپلنت فاصله بین دندان های باقی مانده را به طور کامل پر می کنند تا از جابجا شدن آنها و کج شدن آنها جلوگیری کنند. علاوه بر این، ایمپلنت ها با جلوگیری از تحلیل استخوان، از استخوان فک سالم نیز محافظت می کنند. در حالی که اسنپ آن اسمایل اساساً زیبایی از دست رفته لبخند را به آن باز می گرداند.

 

متاسفانه در زمان نگارش این مقاله به دلیل تحریم و فشارهای اقتصادی، امكان ساخت اسنپ ان اسمايل در ايران وجود ندارد و لابراتوار هاي ايران بدليل عدم وجود تجهيزات و مواد تشكيل دهنده خاص قادر به ساخت نيستند و فقط این روش در خارج از ايران ساخته ميشود

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو آنلاین نوبت