اخبار و مقالات دندانپزشکی

30 سپتامبر ماه 2019

هزینه پر کردن دندان در کرج

هزينه پركردن دندان با كامپوزيت يا آمالگام در كرج در مطب خصوصي و مراكز دولتي متفاوت است. قیمت ترميم آمالگام براي دندانپزشك عمومي ١٧١٠٠٠ تومان تا٢٥٦٠٠٠ تومان است
9 می ماه 2021

برفک دهان چیست؟

برفک دهان در افراد بزرگسال به شکل ضایعات نازک، سفید، و کرم رنگ روی غشاء مخاطی دهان بروز پیدا می کند، از جمله روی زبان، داخل گونه ها، درمان برفک دهان
1 می ماه 2021

انواع لکه دندان و روش های درمان آن

درمان خانگی لکه دندان: خمیر دندان سفید کننده، قلم سفید کننده دندان، ژل سفید کننده دندان، استریپ یا نوار سفید کننده دندان و سفید کردن تخصصی دندان در مطب
25 آوریل ماه 2021

درمان دندان درد سینوسی

چگونه می توان دندان درد سینوسی را درمان کرد؟ چه تفاوتی بین دندان درد معمولی و دندان درد سینوسی وجود دارد؟ آیا باید به پزشک مراجعه کرد یا متخصص دندانپزشک؟
6 آوریل ماه 2021

علائم آپنه خواب یا وقفه تنفسی خواب

آپنه خواب (OSA) یک اختلال شایع است که تحقیقات نشان می دهند از هر 15 فرد بزرگسال یک نفر را تحت تأثیر قرار می دهد. علاوه بر این، شایع ترین اختلال خواب است
7 مارس ماه 2021

مراقبت های دندانی برای بیماران مبتلا به فشار خون

مشکلات دهانی ناشی از عوارض جانبی داروهای ضد فشار خون چیست؟ زروستومیا یا خشکی دهان، هیپرپلازی لثه یا رشد زیاد لثه، واکنش لیکنوئیدی و ...
2 مارس ماه 2021

مزایای پولیش کردن دندان ها

پولیش دندان چیست؟ پولیش کردن دندان ها خوب است یا بد؟ چه تفاوتی بین پولیش کردن و سفید کردن دندان ها وجود دارد؟ فرایند پولیش کردن دندان ها چگونه است؟
18 فوریه ماه 2021

پر کردن دندان با مواد همرنگ دندان

پرکردن دندان با آمالگام بهتر است یا کامپوزیت؟ مراحل پر کردن دندان با کامپوزیت چیست؟ پر شدگی همرنگ دندان چقدر دوام دارد؟ آیا پر شدگی کامپوزیت باید تعویض شود؟
28 ژانویه ماه 2021

مراقبت های دهان و دندان برای سالمندان

مراقبت از پروتزهای مصنوعی ، داشتن بیماری لثه ، داشتن پوسیدگی دندان روی ریشه ، قرار دادن جایگزین برای دندان های از دست رفته و تعویض پر شدگی های شکسته
21 ژانویه ماه 2021